A Review Of بیماری پارکینسون ویکی پدیا

Wiki Article

سموم:  قرار گرفتن در معرض برخی سموم ممکن است خطر ابتلا به پارکینسون را افزایش دهد.

مطالعات نشان می دهد افراد مبتلا به فلج لرزانی که ورزش می کنند ، در مقایسه با افرادی که ورزش نمی کنند ، در دارز مدت ، زندگی خود را با شرایط بهتری سپری می کنند.

یک فرد مبتلا به پارکینسون ، گاهی چندین علامت را به طور همزمان تجربه می کند ؛ بررسی تاریخچه پزشکی و ارزیابی فیزیکی شما ، موضوع اصلی در اولویت بندی بعنوان بخشی از استراتژی مدیریت ، در نظر گرفته می شود.

اگر سابقه خانوادگی پارکینسون دارید ، می توانید آزمایش ژنتیک را در نظر بگیرید.  ژنهای خاصی با بیماری پارکینسون ارتباط دارند.

سفید کردن با بلیچینگ دندان چقدر دوام دارد؟ عوارض و هزینه ها

پزشکان و محققان نمی دانند علت پارکینسون چیست.  آنها همچنین مطمئن نیستند که چرا این بیماری در هر فرد متفاوت پیش می رود.  به همین دلیل نحوه پیشگیری از این بیماری نامشخص است.

در هنگام راه‌رفتن تصور می‌کند پاهای او به زمین چسبیده‌اند؟

علائم: افراد مبتلا به ام اس شرایطی مانند سردرد ، کم شنوایی ، درد و دوبینی را تجربه می کنند.

از آن جایی که درمانی برای این بیماری وجود ندارد، اما مهم است که از بروز بیماری، قبل از ظاهر شدن علائم آن، پیشگیری به عمل آید.

کلیه مطالب صرفا جهت آگاهی بخشی است و جنبه تشخیص و درمان قطعی ندارد. در صورت نیاز به هر نوع تشخیصی به پزشک مراجعه کنید.

افراد مبتلا به پارکینسون ؛ به منظور پیشگیری از عدم فعالیت ، به ورزش کردن نیاز دارند. حرکت کردن ، حرکات کششی و ورزش کردن ؛ می تواند به پیشگیری از تاثیرات ثانویه از قبیل موارد زیر کمک کند :

بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران آیا تا به حال این سوال ذهنتان را درگیر کرده است که؛ بهترین متخصص

واردآمدن ضربات مکرر به سر (مثلا در اثر تصادف‌های مکرر یا برخی ورزش‌ها)

صفحه اصلی  مقالات  متخصص مغز و اعصاب متخصص مغز و اعصاب افسردگی درمان افسردگی ام اس درمان ام اس تشخیص و درمان ام اس کمر درد درمان کمر درد دیسک کمر سردرد درمان سردرد میگرن سرگیجه درمان سرگیجه درد گردن دیسک گردن علت درد گردن درد شانه پارکینسون درمان پارکینسون لرزش دست درمان لرزش بیماری پارکینسون فردوس کاویانی دست و پا تشنج تشنج در اثر تب درمان تشنج درمان تشنج ناشی از تب صرع درمان صرع سکته مغزی سکته مغزی در کودکان تومور مغزی فلج مغزی مننژیت درمان مننژیت آنوریسم مغزی درمان آنوریسم مغزی اختلال خواب گالری ویدئو  درباره دکتر  تماس با دکتر 

Report this wiki page